دانستنی های جنسی, فارما مگ

نحوه صحیح استفاده از اسپری تاخیری چگونه می باشد؟

نحوه صحیح استفاده از اسپری تاخیری

رابطه جنسی رابطه مهمی در میان زوجین به شمار می‌رود. تمامی کارشناسان امور خانواده بر این موضوع اتفاق نظر دارند که کیفیت این رابطه بر نوع رابطه آن ها اثر می‌ گذارد و می‌ تواند آن را بهبود ببخشد و یا به چالش بکشد. به همین دلیل شناخت انواع مشکلات جنسی در زنان و مردان و تلاش برای حل آنها به استحکام بنیان خانواد کمک زیادی می‌ نماید. بسیاری از مردان با مشکل زود انزالی یا انزال زودرس رو به رو هستند که از مسائل جدی در رابطه جنسی و زناشویی محسوب می شود. زود انزالی به معنای رسیدن به ارگاسم زودتر از حد معمول است که این موضوع باعث کوتاه تر شدن رابطه جنسی و لذت کمتری در رابطه و‌ معاشقه می شود. بنابراین برای حل این موضوع استفاده از محصولاتی مانند اسپری تاخیری از فوایدی برخوردار است که تا حدی می تواند این مشکل را برطرف سازد. نحوه صحیح استفاده از اسپری تاخیری در این مقاله بیان گردیده است.

 

کاربرد اسپری تاخیری

عملکرد اسپری تاخیری

 

نحوه صحیح استفاده از اسپری تاخیری

برای اثر بخشی بیشتر این اسپری بهتر است به برخی از موارد توجه داشته باشید. قبل از انجام مقاربت آلت خود را به خوبی بشویید.

اسپری تاخیری باید به حساس‌ ترین نقطه آلت تناسلی اسپری شود. معمولاً این ناحیه در بالاترین نقطه آلت تناسلی قرار دارد.

جذب پوستی مواد بی‌ حسی در افراد مختلف با یکدیگر متفاوت است. به همین دلیل بعد از چند بار استفاده هر فرد نوع روش استفاده خود را تشخیص می‌دهد.

به طور کلی توصیه می‌شود که این اسپری به مدت 4 تا 6 ثانیه بر روی کلاهک آلت مرد، دقیقا زیر آلت، اسپری شود.

مواد بی‌ حسی بعد از 5 ثانیه بر روی آلت احساس می‌شوند، اما بی‌حسی کامل معمولا بعد از 20 دقیقه رخ می‌دهد (این زمان در افراد مختلف فرق می‌کند).

بلافاصله بعد از استفاده از این اسپری می‌توانید از کاندوم استفاده نمایید و در این مورد منعی وجود ندارد.

اسپری تاخیری

اسپری تاخیری از جمله ابزارهایی است که به مردان کمک می نماید تا رابطه جنسی طولانی‌ تری داشته باشند و دیرتر انزال را تجربه نمایند. این اسپری‌ ها با مسدود کردن راه‌ های انتقال پیام‌ عصبی به آلت، میزان تحریک حسی را در این ناحیه کاهش می‌ دهند و منجر به طولانی‌ تر شدن رابطه جنسی می‌شوند. در واقع مردان با اسپری زدن بر آلت تناسلی خود می‌توانند رابطه جنسی را برای مدت طولانی تری حفظ نمایند و انزال را تا حدودی به تأخیر بیندازند. نحوه صحیح استفاده از اسپری تاخیری نیز حائز اهمیت است.

 

اسپری تاخیری

افزایش لذت رابطه جنسی با اسپری تاخیری

 

اسپری تاخیری یک درمان سریع و آسان است که در کم ترین زمان ممکن اثرات مطلوب خود را بر جای خواهد گذاشت. اسپری تاخیری با تاثیر فوق العاده ای که دارد زمان رابطه شما و شریک جنسی را به مدت 30 تا 45 دقیقه افزایش می دهد و باعث می شود اضطراب شما کم شده، و در نتیجه بتواند اعتماد به نفس خود را باز یابید و کم کم مدت طبیعی آمیزش را بدست آورید.

ترکیبات مجاز اسپری های تاخیری

لیدوکائین

بنزیل الکل

اتانول

پروپیلن گلایکل

بنزوکائین

آب

مزایای استفاده از اسپری تاخیری

 

درمان زود انزالی از مزایای اسپری تاخیری

درمان زود انزالی با اسپری تاخیری

 

درمان زود انزالی در آقایان و افزایش میل جنسی در زوجین

افزایش اعتماد به نفس در آقایان

افزایش لذت رابطه

امکان استفاده بدون نیاز به نسخه پزشک

راحتی در طریقه استفاده اسپری تاخیری

مضرات استفاده اسپری تاخیری

تاثیر بر جنین

نوزادی که در حال رشد است، نیازمند تامین مواد مغذی میباشد. اسپری های تاخیری هم می توانند اثر نامطلوبی بر جنین داشته باشند، زیرا حاوی موادی اند که ممکن است برای جنین ایمن نباشند. بهتر است بدانید این اسپری ها قوی و یا ضعیف هستند. مطالعات نشان داده‌ اند که استفاده دراز مدت از اسپری‌ های قوی اثرات بسیار بدی بر سلامتی دارند.

 

مضرات استفاده از اسپری تاخیری

تاثیر بر بارداری و جنین از مضرات اسپری تاخیری

 

تاثیر بر بارداری

اسپری های تاخیری در دوره بارداری چندان بی خطر و امن محسوب نمی شوند. چرا که مواد تشکیل دهنده این اسپری ها می توانند بر اسپرم ها تاثیر گذاشته و کارکرد آن ها را مختل نمایند. به همین دلیل توصیه می شود که اگر قصد بارداری و فرزند آوری دارید، از استفاده از قرص های تاخیری بپرهیزید.

انواع اسپری های تاخیری

اسپری تاخیری کدکس

اسپری تاخیری کدکس در 2 نوع حساس و دابل دیلی موجود است که موجب جلوگیری از زود انزالی در آقایان، کاهش اضطراب و اختلالات سایکولوژیک در رابطه با انزال زودرس می گردد. این محصول فاقد عوارض جانبی محصولات خوراکی نظیر بالا رفتن فشار خون و تپش قلب و … می باشد. جهت تهیه این محصول میتوانید بر روی عکس آن کلیک بفرمایید.

 

اسپری تاخیری حساس SENSITIVE DELAY کدکس

اسپری تاخیری کدکس

 

اسپری تاخیری پاورمن دلتا

انزال زودرس، عموما به انزال زودتر از دو دقيقه پس از دخول گفته می شود که در بيش از 90 درصد روابط زوجین اتفاق می­ افتد. از هر ده نفر در بین مردان، 3 نفر از این عارضه رنج می برند. اسپری پاورمن دلتا در اسانس های مختلف رز، وانیل، نارگیل، هندوانه و کافی موجود است که با دارا بودن 10 درصد لیدوکائین از قدرتمند ترین و محبوب ترین مواد تاخیری موجود در بازار می باشد. این محصول با فرمولاسیون فوق العاده موثر خود توانسته به صورت 100% تضمینی عملکرد جنسی مردان را افزایش دهد.

اسپری تاخیری آقایان ایموشن

اسپری تاخیری آقایان ایموشن در اسانس های مختلف نظیر تام فورد، کنزو و اترنیتی موجود است که موجب تحریک افراد در حین رابطه زناشویی و حل مشکل زود انزالی در آقایان می شود. این اسپری تاخیری دارای ویتامین E بوده که باعث لطافت پوست شده و همچنین از سوزش و حساسیت جلوگیری می نماید.

 

اسپری تاخیری آقایان با اسانس وی آی پی 212 VIP ایموشن

اسپری تاخیری آقایان ایموشن

 

عوارض استفاده نادرست از اسپری تاخیری

کم شدن حساسیت آلت مردانه و در نتیجه ایجاد اشکال در نعوظ به صورت موقت

استفاده مداوم از اسپری می تواند حساسیت را کم نموده و باعث اختلال نعوظ دائمی شود

لذت مردان از رابطه کمتر می شود

ممکن است کیفیت اسپرم های مردانه را تحت تاثیر قرار دهد

ایجاد حساسیت های پوستی در مردان

 

عوارض اسپری تاخیری

عوارض استفاده نادرست از اسپری تاخیری

 

تحریک پوست

احساس سوزش

احساس خارش

تورم در ناحیه تناسلی و مقعد

ایجاد حساسیت برای زن

نکات قابل توجه در استفاده از اسپری تاخیری

هنگام استفاده از اسپری تاخیری به یاد داشته باشید که حتما چند دقیقه قبل از انجام نزدیکی باید آلت خود را چند بار با آب بشویید یا اینکه از کاندوم استفاده نمایید (با توجه به اینکه معمولاً بانوان ارضاء دیرتری از نظر زمانی نسبت به آقایان دارند و جهت عدم انتقال دارو به واژن بانوان شستشو توصیه می گردد).

 دارو بر روی بیضه­ ها و داخل مجاری اسپری نشود.

 

نکات قابل توجه استفاده از اسپری تاخیری

نکات قابل توجه برای انتخاب و استفاده از اسپری تاخیری

 

در مصرف اسپری های تاخیری اعتدال را رعایت نمایید. زیرا استفاده بیش از حد از اسپری های تاخیری می تواند به کیفیت اسپرم شما آسیب برساند و در نتیجه باعث ناباروری شود.

اگر از بیماریهای قلبی، کلیوی، کبدی و بیماری صرع رنج می‌برید قبل از استفاده از این اسپری با پزشک و یا داروساز مشورت نمایید.

در صورت بروز علائم حساسیت نظیر خارش شدید، قرمزی پوست و یا سایر علائم با پزشک خود مشورت نمایید.

کلام پایانی

مشکلی که درباره اسپری ها و کرم های تاخیری وجود دارد این است که این ها هیچ کدام راهی برای درمان دائمی مشکل زود انزالی نیست و فقط می تواند به صورت مقطعی مشکل شما را برای داشتن یک رابطه خوب حل نماید. در واقع بهترین روش درمان کامل این مشکل تحت نظر دکتر و داروهای تجویزی می باشد. تاثیر بر بارداری و جنین از مضرات استفاده نادرست از اسپری تاخیری میباشند. مزایای استفاده از این محصول، درمان زود انزالی در آقایان، افزایش میل جنسی در زوجین، افزایش اعتماد به نفس در آقایان و افزایش لذت رابطه است. جهت تهیه انواع اسپری های تاخیری میتوانید به وب سایت فارماکالا مراجعه نمایید.

 

در این بخش از مجله فارماکالا با ما همراه باشید با، ویدیو نحوه استفاده از اسپری تاخیری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − 3 =