زیبایی, فارما مگ

کرم تقویت ناخن چیست و چه مزایایی دارد؟

کرم تقویت ناخن چیست و چه مزایایی دارد؟

دست ها از تاثیر گذار ترین اندام فرد بعد از صورت هستند که نقشی قابل توجه در زیبایی ظاهری فرد ایفا می کنند. در عین حال اهمیت ویژه ناخن ها در جلوه زیبای دست ها غیر قابل انکار می باشد. به علاوه ناخن از آن دست اعضای بدن است که از روی وضعیت آن می‌توان به شرایط جسمانی کلی بدن پی برد. در حقیقت داشتن ناخن های سالم، نشانگر بدنی سالم است. امروزه داشتن ناخن هایی چشمگیر و زیبا از اولویت های بانوانی است که به سلامت جسمی و ظاهر خود توجه ویژه ای دارند. با اصلاح سبک زندگی و تغییر برخی عادت‌ های نادرست می‌توان ناخن‌ هایی جذاب تر و سالم تر داشته باشیم و وضعیت ناخن‌ها را بهبود بخشیم. مزایای انواع کرم تقویت ناخن و نحوه استفاده از آنها در ادامه بیان میگردد.

مزایای کرم تقویت ناخن

از آنجایی که نگهداری مناسب از ناخن به منظور حفظ سلامت همه افراد نکته ای قابل توجه بوده، بهترین توصیه استفاده از کرم ناخن برای تقویت سلامت و زیبایی ناخن ها می باشد. کرم  ناخن و کوتیکول محصولی ترکیب شده به منظور بازسازی و ترمیم ناخن های شکسته بوده که در کنار بهبود بافت ناخن، از بروز دیگر مشکلات نظیر ترک خوردگی کناره های ناخن و جدا شدگی پوست های دور ناخن جلوگیری می کند و پوسته های اطراف ناخن را کم می کند.

 

کرم تقویت ناخن

کرم تقویت ناخن

 

در کنار نقش مهم کرم ناخن در حفظ سلامت ناخن به علت وجود مواد معدنی‌ تقویت کننده ناخن، دیگر اثر مهم استفاده از این کرم تقویت کردن لایه‌ های ناهموار کوتیکول ناخن بوده و میزان استحکام آن را بالا برده تا به صاف کردن خطوط و ناهمواری‌ های موجود در سطح آن کمک کند. در صورتی که از کرم ناخنی استفاده کنید که در آن برای تقویت پوست ناخن جهت مبارزه با آلودگی‌ها و عفونت‌ ها از مواد موثره مغذی استفاده شده باشد، این کرم‌ ها نقشی حائز اهمیت در فرآیند مرطوب سازی مستمر و بالا بردن سطح قدرت ناخن‌ ها ایفا می کنند.

مشخصه های ناخن سالم

رنگ پلاک ناخن تقریبا سفید متمایل به صورتی

وجود کوتیکول ها (پوست شفاف و سخت که در محل رویش ناخن ها قرار دارد)

هلال سفید رنگ در قسمت پایه ی ناخن ها

نکات مهم به منظور تقویت ناخن

 

نکات تقویت ناخن

نکات مهم به منظور تقویت ناخن

 

تماس نداشتن با آب برای مدت زمان طولانی و کنترل مصرف مواد شوینده

جلوگیری از اعمال فشار روی ناخن به منظور انجام کارها

مصرف غذاهای دارای پروتئین

استفاده از مکمل های بیوتین

نوشیدن آب به مقدار کافی

رساندن لوسیون و کرم به ناخن

 

لوسیون و کرم ناخن

لوسیون و کرم ناخن

 

دستانتان را تمیز نگاه دارید

کوتاه نگه داشتن ناخن‌ها

رعایت رژیم غذایی مناسب

رساندن لوسیون و کرم به ناخن

سوهان زدن به طور صحیح

مواد موثر مغذی موجود در کرم ناخن

 

مواد مغذی کرم ناخن

ترکیبات مغذی موجود در کرم ناخن

 

شی باتر

ویتامین های A، E، B5

آهن

اسید های آمینه

روغن های نرم کننده

روغن های تسکین دهنده

کرم تقویت ناخن و فواید استفاده از آن

رطوبت رسانی به ناخن

از کرم‌های ناخن روی پوست دور ناخن و ریشه آن استفاده می‌شود تا علاوه بر حفظ رطوبت پوست دور ناخن، عمل لایه‌ برداری میکروسکوپی این پوست‌ ها نیز صورت پذیرد. این آب رسانی به ناخن‌ ها اجازه داده  تا پوست دورشان نرم و لطیف بماند و رطوبت را آسان تر به خود جذب کنند. رطوبت رسانی به ناخن از مزایای کرم تقویت ناخن است.

 

رطوبت رسانی به ناخن

رطوبت رسانی به ناخن

 

ترمیم بافت ناخن

خاصیت ترمیم‌کنندگی کرم  ناخن به روند بهبود پوسته‌پوسته‌ شدگی، ترک ‌خوردگی و خشک ‌شدن پوست‌ های اطراف ناخن کمک میکند و در صورت استفاده مداوم از بروز اینگونه مشکلات جلوگیری می‌کند.

تقویت پوست دور ناخن

از مزایای کرم تقویت ناخن تقویت کردن لایه‌ های ناهموار کوتیکول بوده و میزان استحکام آن را بالا برده تا به صاف کردن خطوط و ناهمواری‌های موجود در سطح آن کمک کند.

جلوگیری از بروز ترک در ناخن

زمانی که استعمال از این کرم به صورت ماساژ صورت گیرد یکی دیگر از فواید آن نیز آشکار خواهد شد. انجام این عمل به بهبود جریان خون در آن ناحیه کمک کرده که در نتیجه جذب مواد مغذی توسط پوست را راحتتر میکند. همچنین اکثر کرم‌‌های ناخن می‌توانند با ترمیم پوست دور ناخن به پیشگیری از ایجاد ترک دور ناخن هم کمک کنند.

 

جلوگیری از ترک ناخن

جلوگیری از شکنندگی ناخن ها

 

معرفی انواع کرم ناخن

کرم ناخن رینوال اینتنس نئودرم

کرم مراقبت از ناخن نئودرم محصولی مؤثر برای حفظ سلامت و زیبایی ناخن‌ها می‌باشد که توسط ترکیبات ویتامینه و آنتی‌اکسیدان، ناخن‌ ها را به خوبی تقویت و تغذیه کرده، استحکام آن‌ها را افزایش می‌دهد و با ایجاد یک لایه رطوبت رسان روی ناخن، از شکنندگی و خشکی ناخن‌ ها جلوگیری می‌کند. این محصول انعطاف پذیری ناخن‌ ها را حفظ نموده و باعث نرم و براق شدن ناخن‌ها می‌شود. همچنین کرم مراقبت از ناخن نئودرم پوست اطراف ناخن‌ ها را شاداب و لطیف ساخته و از پوسته پوسته شدن و ترک خوردن این نواحی جلوگیری می‌ نماید. جهت تهیه این محصول میتوانید بر روی عکس آن کلیک بفرمایید.

 

کرم ناخن رینوال اینتنس نئودرم

کرم ناخن رینوال اینتنس نئودرم

 

کرم دست و ناخن دکتر ژیلا

کرم دست و ناخن دکتر ژیلا با برخورداری از روغن بادام شیرین، فاکتورهای طبیعی مرطوب کننده پوست و د-پانتنول، مرطوب کننده و امولینت قوی دست و کوتیکول ناخن می باشد. این کرم با بهره مندی از روغن‌ های گیاهی و ترکیبات مرطوب کننده موجب طراوت، شادابی، تغذیه پوست و کوتیکول ناخن می گردد. این کرم مرطوب کننده قوی پوست است و از چین و چروک و پیری زودرس پوست جلوگیری می نماید.

کرم دست و ناخن 4 در 1 اریکه

کرم دست و ناخن 4 در 1 اریکه با عملکرد چهارگانه مرطوب کنندگی، تغذیه کنندگی، بازسازی و ضد چروک، لطافت پوست دستان شما را باز می گرداند. این کرم حاوی روغن بادام شیرین، گلیسرین و آلوئه ورا می باشد که برای تغذیه، تسکین و محافظت پوست دست ها در برابر عوامل خارجی، خشکی و ترک خوردگی مناسب می باشد. این کرم مرطوب کننده به سرعت جذب پوست شده و اثر چربی از خود بر جای نمی گذارد و نرمی و لطافت را به دست ها هدیه می دهد. از این رو برای دستانی با پوست خشک و بسیار خشک بسیار ایده آل می باشد. جهت تهیه این محصول میتوانید بر روی عکس آن کلیک بفرمایید.

 

کرم دست و ناخن اریکه

کرم دست و ناخن اریکه

 

کرم دست و ناخن رینوتریو الیو دکس نئودرم

کرم دست و ناخن رینوتریو اولیو دکس نئودرم با استفاده از ترکیب عصاره زیتون، آلانتونین، گلیسیرین، ویتامین E، ویتامین B5 و استر کلسترول/لانسترول محصولی بی‌نظیر برای تامین لطافت و طراوت پوست دست‌ خشک و ناخن‌های آسیب دیده است.

کرم مرطوب کننده دست و ناخن وچه

کرم مرطوب کننده و مغذی دست و کوتیکول ناخن وچه در تقویت و استحکام بخشی به کوتیکول ناخن و پوست دست مناسب می باشد. کرم وچه فاقد سیلیکون، پارابن و روغن معدنی می باشد، در لایه برداری سلول های مرده پوست موثر بوده و پوست های خشک و آسیب دیده را بازسازی می نماید. جهت تهیه این محصول میتوانید بر روی عکس آن کلیک بفرمایید.

 

کرم مرطوب کننده دست و کوتیکول ناخن وچه

کرم مرطوب کننده و مغذی دست و کوتیکول ناخن وچه

طریقه مصرف کرم ناخن

نحوه استفاده از این کرم به این صورت بوده که ابتدا مقداری از آن را روی انگشت‌ های دستان‌ خود قرار داده، به آرامی آن را  اطراف پوست ناخن ‌تان ماساژ بدهید. بعد از این مرحله و پیش از آن که به تخت‌ خواب بروید یا بخواهید کاری انجام دهید، کمی به پوست زمان داده  تا کرم روی دست‌تان کاملا جذب پوست شود. برای اینکه پاسخ خوبی در کوتاه مدت از مصرف این کرم تقویت کننده ببینید، پیشنهاد می شود قبل از مصرف آن استحمام کرده باشید یا اینکه دست‌تان را به کمک آب و صابون خوب تمیز کرده باشید. با انجام این عمل، میزان نرمی ریشه و پوست دور ناخن‌ بیشتر شده و کرم راحت‌تر به داخل ‌منافذ پوست نفوذ می‌کند.

 

روش مصرف کرم ناخن

نحوه استفاده از کرم ناخن

بهترین زمان استفاده از کرم

به صورت معمول به این دلیل که افراد در طول روز میزان تحرک بیشتری برای انجام کارهای خود دارند و به علاوه با توجه به آناتومی بدن انسان، پوست انسان هر شب خود را ترمیم می‌کند، پس در نتیجه مناسب ترین زمان استعمال این کرم بر روی پوست دست قبل از خواب بوده تا به فرآیند بازسازی سلول‌های مرده سرعت بیشتری بخشد.

نکات قابل توجه در استفاده از کرم ناخن

از آنجایی که پوست دور ناخن ها بسیار حساس بوده باید مراقبت بود به آن آسیبی نرسد، چون در اثر وارد شدن هرگونه ضربه، آلودگی و عفونت به‌ آسانی به داخل پوست‌ راه می یابد. همچنین در اثر بروز عفونت‌های باکتریایی فرآیند رشد ناخن‌ ها  را با مشکل مواجه خواهد شد.

برخی مانیکوریست ها با توجه به کمبود اطلاعات خود پیرامون سلامت دست، با ناخن و پوست‌ اطراف آن بسیار خشن و ناملایم برخورد می‌کنند. اعمال این فشار ها و تمیزکاری به این صورت سبب بروز عفونت و ایجاد آلودگی در ناخن افراد می‌شود.

 

نکات مصرف کرم ناخن

مقدار و نحوه استفاده از کرم ناخن

 

پیشنهاد می شود حین  شستشوی ظروف از دستکش مناسب استفاده شود، به علاوه به خانوم ها نیز پیشنهاد می شود از لاک‌ پاک‌ کن‌ های فاقد استون استفاده کنند. دلیل پیشنهاد این وارد آن بوده که عوامل خشک‌ کننده‌ای مثل مایع‌های ظرف شویی و لاک‌ پاک‌ کن‌ های پایه استونی قایلیت آسیب زدن به کوتکیول‌ های پوست دور ناخن را دارند.

باید از جویدن ناخن ها و قرار دادن آن ها در دهان خودداری کرد، زیرا انجام این اعمال آسیب های شدیدی به پوست دور ناخن وارد می کنند.

کلام پایانی

دست ها از تاثیر گذار ترین اندام فرد بعد از صورت هستند که نقشی قابل توجه در زیبایی ظاهری فرد ایفا می کنند. به علاوه طبق تحقیقات، داشتن ناخن های سالم، نشانگر بدنی سالم است. با توجه به اینکه بکار گیری مواردی نظیر مصرف غذاهای دارای پروتئین، تمیز نگه داشتن دست ها به طور مداوم و نوشیدن روزانه آب به مقدار کافی باعث تقویت ساختار ناخن ها می شود، تاثیرگذارترین فاکتور جهت حفظ سلامت ناخن و پوست اطراف آن استفاده از کرم های تقویت کننده ناخن بوده که به واسطه مصرف مداوم آن بافت ناخن و ترک های آن ترمیم شده، فرآیند رطوبت رسانی تسریع شده و پوست دور ناخن تقویت می شود. جهت تهیه کرم تقویت کننده ناخن می توانید به وب سایت فارماکالا مراجعه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *