دانستنی های جنسی, فارما مگ

افزایش میل جنسی با مکمل های حاوی گیاه کاتوابا

افزایش میل جنسی با مکمل های حاوی گیاه کاتوابا

گیاه کاتوابا یک ترکیب طبیعی است که از پوست درختان جنگل های بارانی در برزیل تهیه می شود. کاتوابا را سرخپوستان برزیلی کشف کردند. برای این گیاه سابقه درخشانی در پرونده گیاهان دارویی با اثر افزایش و محرک جنسی ثبت گردیده است. افزایش میل جنسی از خواص این گیاه است که از طریق مکمل های حاوی آن مصرف میگردد.

 

رفع مشکلات جنسی با کاتوابا

درمان مشکلات جنسی با گیاه کاتوابا

 

گیاه کاتوابا

در فرهنگ توپی ها که در برزیل زندگی می کنند از خواص این گیاه مکتوبات کثیری به چشم می خورد و کلا این مردم اولین کسانی بودند که از خواص سود بخش این گیاه مطلع شدند. این در حالی است که در طی قرن های اخیر تحقیقات بسیاری در رابطه با اثرات دیگر آن انجام گرفته و متون متعددی به چاپ رسیده است. بومی ها و مردم محلی، نسل در نسل از این گیاه استفاده می نمودند و در میان گیاهان دارویی محرک جنسی برزیلی از بالاترین شهرت برخوردار است. این ترکیب گیاهی سیستم عصبی را تحریک می نماید؛ خاصیت نیرو بخشی دارد و در درمان مشکلات مختلف مانند آسم، برونشیت، عفونت های باکتریایی، سرطان پوست، مشکلات حافظه، افزایش وزن و .. کار برد دارد.

 

درمان مشکلات جنسی کاتوابا

افزایش میل جنسی با گیاه کاتوابا

 

طبق تحقیقات انجام شده بر روی کاتوابا، نشان داده شد که مصرف این ترکیب گیاهی باعث افزایش روحیه و بهبود حافظه می شود. به نظر می رسد مصرف کاتوابا مانند کافئین یک ترکیب تحریک کننده بوده و می تواند سطح دوپامین و سروتونین را تغییر دهد. درست مکانیزمی که در داروهای ضد افسردگی دیده می شود. این خاصیت از کاتوابا می تواند مشکلات جنسی که مربوط به بی میلی و مشکلات روحی روانی است را، درمان نماید. کاتوابا دارای خواص ضد میکروبی قوی نیز می باشد که به باعث می شود باکتری ها و قارچ های مضر را در بدن از بین ببرد. در نتیجه علاوه بر تاثیر مثبت آن در بدن و کاهش التهابات، یک رابطه سالم را برای زوجین به همراه دارد. علاوه بر این از کاتوابا به عنوان یک داروی مناسب برای اختلال نعوظ و حل مشکلات جنسی از دیرباز استفاده می شده است. کاتوابا با افزایش تحریک پذیری و جریان خون در اندام تناسلی می تواند اختلالات نعوظ را برطرف نموده و رابطه طولانی را ایجاد نماید.

ترکیبات گیاه کاتوابا

کاتوابا به عنوان یک گیاه آفرودیزیاک (افزایش دهنده های میل جنسی) شناخته می شود. در herbal medicine از آن برای درمان impotency و ناتوانی جنسی استفاده شده است. هر چند مکانیسم اثر آن شناخته شده نیست و اثر بخشی آن تنها وابسته به بررسی های تجربی می باشد، ولی اثر تحریکی آن بر روی فعالیت جنسی مورد تائید مراجع علمی قرار گرفته است. یوهمبین ترکیب فعال این گیاه دارویی می‌باشد که موجب افزایش انرژی و تحریک میل جنسی می‌شود. تحقیقات مشخص کرده است که این گیاه با افزایش سطح دوپامین در مغز موجب افزایش احساسات جنسی و حساسیت بیشتر نسبت به تحریک میگردد. استفاده منظم از این گیاه دارویی به تقویت حس جنسی زنان، ایجاد رابطه جنسی عاشقانه و افزایش رضایت جنسی و شدت اوج لذت جنسی کمک می نماید.

خواص مکمل های حاوی کاتوابا

 

خواص مکمل حاوی کاتوابا

خواص مکمل های حاوی کاتوابا

 

افزایش تحریک پذیری

برطرف نمودن مشکل خواب

درمان فشار خون بالا

درمان مشکلات عصبی

بهبود خستگی مداوم ذهنی و جسمی (نوراستنیا)

درمان اضطراب و استرس

مبارزه با برخی از باکتری ها و ویروس ها

برطرف نمودن اختلالات نعوظ

بهبود ارگاسم و انزال زودرس

 

بهبود انزال زودرس

درمان ارگاسم و انزال زودرس در آقایان

 

بهبود شرایط فیزیکی بدن

تقویت حافظه

تقویت‌ کننده نیروی جنسی مردان

تنظیم عملکرد غدد جنسی و بیضه‌ها

کاهش‌ دهنده اضطراب

بهبود جریان خون در رگ‌ ها

هماهنگ و منظم‌ نمودن سیستم عصبی

کپسول لاوویگ LOVIG سبز دارو

کپسول لاوویگ سبز دارو دارای عصاره های گیاهی مناسب جهت افزایش و تقویت نیروی جنسی می باشد. مردان بسیاری با کاهش میل جنسی مواجه می‌شوند، اما تعداد کمی از آن ها این مشکل را به زبان می‌آورند. گذشته از هر چیز میل و قدرت جنسی بخش مهمی از مردانگی شمرده می‌شود. باور عامه این است که یک مرد واقعی هیچ‌گاه بی‌میل نیست. اما واقعیت غیر از این است، بسیاری از آقایان به دلایل گوناگون میل جنسی کمی دارند. کم شدن میل جنسی فرایندی تدریجی است. هر چند نمی‌توان زمان دقیقی را برای کاهش میل جنسی تعیین نمود، اما آقایان این مشکل بی‌ میلی جنسی را چند ماه در سال تجربه می نمایند. یکی از راهکار های رفع مشکل جنسی در آقایان افزایش میل جنسی با مکمل های حاوی کاتوابا میباشد.

 

کپسول لاوویگ Lovig سبز دارو

کپسول لاوویگ Lovig سبز دارو

 

نحوه مصرف این محصول به این صورت است که پس از وعده های غذایی اصلی ( شامل ناهار و شام) یک عدد کپسول را همراه با آب میل نمایید ( ۲ عدد در روز)، در صورت نیاز با توجه به شرایط فیزیولوژیکی و شخصی فرد می تواند این تعداد را به دو عدد در هر وعده ( ۴ عدد در روز) افزایش دهد. با توجه به گیاهی بودن ترکیبات این دارو در صورتی که در دوز مشخص مصرف گردد عوارض جانبی برای شخص مصرف کننده ندارد. در صورت داشتن حساسیت به هر یک از اجزای این دارو از مصرف آن خودداری نمایید و در صورت بروز علائم آلرژیک مصرف این دارو را قطع کنید. در صورت استفاده از دارو های ضد انعقادی مانند وارفارین یا دارو های قلبی مانند دیگوکسین، با اجازه پزشک مجاز به مصرف این دارو هستند. جهت تهیه این محصول بر روی عکس آن کلیک بفرمایید.

نکات قابل توجه در ارتباط با مصرف گیاه کاتوابا

از مصرف خودسرانه داروهای تقویت اسپرم خودداری نمایید. مصرف بی‌رویه این داروها باعث می‌شود که غدد تشکیل‌ دهنده اسپرم، دچار اختلال شوند.

از خرید دارو های شامل این گیاه در مکان‌ های نامعتبر، جدا خودداری نمایید.

این گیاه به دلیل ترکیباتش تداخل خاصی با سایر داروها نخواهد داشت؛ اما برای اطمینان بیشتر اگر داروی خاصی مصرف می‌کنید، موارد را به اطلاع پزشک برسانید.

 

نکات استفاده از گیاه کاتوابا

هشدار مصرف گیاه کاتوابا

 

علاو بر رفع ناباروری، برخی افراد از این گیاه را برای تجربه ارگاسم قوی‌ تر استفاده می‌ کنند.

برای نتیجه‌گیری بهتر طی مصرف گیاه کاتوابا از کشیدن سیگار و مصرف الکل، پرهیز کنید.

طی مصرف این گیاه، غذاهای کم چرب و با پروتئین بالا مصرف نمایید.

ورزش را از برنامه روزانه خود، حذف ننمایید.

کلام پایانی

گیاه کاتوابا یک ترکیب طبیعی است که از پوست درختان جنگل های بارانی در برزیل تهیه می شود. مصرف کاتوابا باعث افزایش روحیه و بهبود حافظه، درمان افسردگی و رفع مشکلات جنسی که مربوط به بی میلی و مشکلات روحی روانی است، میگردد. افزایش تحریک پذیری، برطرف نمودن مشکل خواب، درمان فشار خون بالا و درمان مشکلات عصبی از دیگر خواص گیاه کاتوابا میباشد. افزایش میل جنسی از خواص انواع مکمل کاتوابا میباشد. جهت مصرف این مکمل لازم است نکات قابل توجه در ارتباط با مصرف گیاه کاتوابا را که در این مقاله بیان گردید به دقت مطالعه نمایید. جهت تهیه انواع مکمل های جنسی از جمله کپسول لاوویگ سبز دارو میتوانید به وب سایت فارماکالا مراجعه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *