زیبایی, فارما مگ

راه های چاق شدن صورت در کمترین زمان

راه های چاق شدن صورت در کمترین زمان

همانطور که می دانید یکی از بزرگترین دغدغه های افراد به ویژه خانم ها داشتن صورتی پر و گونه های درشت و زیبا میباشد که افراد همواره برای داشتن آن در تلاش هستند. چاقی صورت نقش مهمی در ظاهر و زیبایی فرد ایفا می کند و نشان دهنده شادابی و جوانی است، درحالی ‌که  گونه‌های  آویزان و به‌ اصطلاح لپ‌های شل و افتاده، نشان‌دهنده‌ پیری و وضعیت بد سلامت بدن هستند. در این مقاله راه ها و روش های سریع و طبیعی برای چاق شدن صورت و گونه ها را با استفاده از ماسک و دارو های گیاهی، ورزش های خانگی، تغذیه اصولی با مواد غذایی مفید و طب سوزنی برای شما ارائه کرده ایم.

 

پر شدن صورت

چاق شدن صورت

 

راه های پر شدن سریع صورت

داشتن یک صورت سفت و چاق می‌تواند مزیت‌ های مختلفی داشته باشد. به عنوان مثال یک صورت سفت باعث می‌شود که رنگ پوست روشن‌تر و شفاف‌تر باشد و فرد جوانتر از سن خود به نظر رسیده و به این ترتیب احساس جذابیت و اعتماد به نفس بیشتری داشته باشد. همچنین با بالا رفتن سن چربی های صورت کم می‌شود و چین و چروک ها نمایان می‌شوند. اما وقتی چین و چروک های صورت با پر شدن صورت پوشیده شوند، سن فرد پایین‌تر دیده می‌شود. ممکن است به همین دلیل باشد که اکثر افراد به ویژه خانم ها به فکر پر شدن صورت و گونه ها هستند. راه و روش های طبیعی و در دسترسی وجود دارد که با پیش گرفتن آنها می‌توان جلوه صورت را بهتر و زیباتر کرد که در ادامه به آنها میپردازیم.

در ویدئوی زیر، راه های چاق شدن صورت و گونه مطرح میشود.

 

علل لاغری صورت

لاغری صورت می تواند در اثر عوامل مختلف بروز یابد این امر گاهی به صورت ناگهانی و گاه نیز به طور ژنتیکی در فرد نمایان می شود.

ژنتیک

روند طبیعی پیر شدن

آفتاب‌ سوختگی

عوامل تشدیدکننده محیطی

سیگار کشیدن

عدم تعادل هورمونی

بیماری

مصرف برخی داروهای خاص

کاهش وزن بسیار زیاد یا نوسان وزن زیاد

اگر در معرض ایین عوامل هستید حتما با لاغری صورت مواجه خواهید بود پس بهتر است در ادامه با ما همراه باشید، با روش های طبیعی و غیر طبیعی چاق شدن صورت آشنا شوید.

 

لاغری صورت

درمان لاغری صورت

 

روش‌ های  غیر طبیعی برای چاق کردن صورت

تزریق ژل

تزریق چربی

پروتز

میکرونیدلینگ

روش های طبیعی چاق کردن صورت و گونه ها

در این ویدئوی زیر، راه های برجسته سازی گونه مطرح میشود.

 

 

نوشیدن شیر

شیر حاوی پروتئین، کلسیم، ویتامین ها و مواد معدنی است و نوشیدن روزانه آن با آب رسانی به پوست به چاق شدن صورت کمک می کند.

 

شیر برای پر کردن صورت

نوشیدن شیر برای چاق کردن صورت

 

آب کافی

نوشیدن آب فراوان یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای داشتن چاق شدن صورت است. شما باید برای مرطوب نگه داشتن پوست خود  و آبرسانی به بدن خود روزانه حداقل 8 لیوان آب بنوشید.

غذاهای سالم

قدرت و سلامت بدن شما به غذاهایی بستگی دارد که هر روز می‌خورید. غذاهایی که حاوی ویتامین، مواد معدنی و آنتی‌اکسیدان‌ها هستند، نه تنها برای سلامت و رشد بدن شما مفید هستند بلکه به زیبایی پوست صورت و چاق شدن صورت کمک می‌کنند. اگر واقعاً می‌خواهید که به شیوه‌ای طبیعی صورت خود را چاق کنید، باید غذاهای سالم و مفیدی مانند جو، پنیر، شیر، هویج، سیب، روغن زیتون، عسل، آواکادو، مغزیجات، تخمه گیاهان، حبوبات و چربی‌های سالم بخورید. شما می‌توانید این غذاها را به صورت میان وعده مصرف کنید تا به سلامت بدن خود و داشتن پوستی صاف‌تر و صورت پر‌تر کمک کنید.

ورزش صورت

ورزش صورت به یوگای صورت نیز معروف است. در حقیقت ورزش صورت، عضلات را برای داشتن ظاهر جوان‌تر تحریک می‌کند. انجام یک تحقیق نشان داده است افرادی که به مدت هشت ماه، ۳۰ دقیقه از روز را به ورزش صورت اختصاص داده بودند، در نهایت صورت‌های سفت‌تر و جوان‌تری داشتند. از یوگای صورت برای خط خنده نیز استفاده میشود.

 

ورزش صورت برای پر شدن صورت

ورزش صورت و گونه برای پر شدن

 

چاق شدن صورت با ماساژ دادن گونه‌ ها

گونه‌ های خود را ماساژ دهید تا پوست شما برجسته و روشن شود. هر شب صورت خود را  قبل از خواب با روغن بادام، روغن زیتون و روغن نارگیل است. هنگام ماساژ دادن صورت‌، نوک انگشتان خود را با حرکات نرم و دورانی در اطراف گونه بچرخانید. مطمئن شوید که پوست را به سمت بالا و خارج حرکت می‌دهید. از فشار دادن آن به پایین خودداری کنید، زیرا ممکن است افتادگی را بیشتر تحریک کند. روی استخوان‌ های گونه، حفره‌ های گونه و ناحیه‌ نزدیک سوراخ بینی و همچنین پایین گونه‌ها در نزدیکی خط فک خود تمرکز کنید. گونه‌ های خود را به آرامی فشار دهید تا به طور طبیعی قرمز شود. با انگشت شست و اشاره قسمت گوشتی گونه‌ هایتان را به آرامی فشار دهید. به آرامی اما سریع کار کنید، هر گونه را حدود ۱۰ بار فشار دهید. این فشار، خون بیشتری را به گونه‌ هایتان می‌کشد تا قرمزی طبیعی به پوست شما ببخشد.

رژیم غذایی مناسب برای چاق شدن صورت

آجیل و مغز ها

آجیل و مغز ها حاوی ویتامین ها، مواد معدنی و آنتی اکسیدان هایی هستند که به چاق شدن صورت و گونه ها کمک می کنند. اگر شما به دنبال روش های طبیعی برای چاق شدن صورت خود هستید به شما پیشنهاد می کنیم که انواع آجیل و مغزیجات به ویژه پسته و بادام زمینی را به رژیم غذایی خود اضافه کنید.

 

آجیل برای پرشدن صورت

مصرف آجیل برای پر شدن صورت

 

عسل

با خوردن ۹ تا ۱۰ قاشق غذا‌خوری عسل در طول روز، علاوه بر تامین مواد مغذی برای پوست، آنتی‌ اکسیدان‌ های مفید برای آن را نیز فراهم می‌ آورید تا در نهایت شاهد چاق شدن صورت خود باشید.

سیب زمینی

از آنجایی که سیب زمینی یکی از مواد غذایی شناخته شده ای است که سرشار از انواع ویتامین ها، کربوهیدرات ها و مواد مغذی است لذا می تواند تاثیرات بارزی را برای زیبایی پوست و تپل شدن صورت  در یک هفته به ارمغان آورد. مطالعات نشان داده اگر برای مدت ۱۴ روز الی یک ماه به طور روزانه یک عدد سیب زمینی پخته مصرف کنید از این طریق و به کمک آن می توانید صورت خود را چاق تر و سفت تر کنید.

انواع ماسک برای چاق شدن صورت

آلوئه‌ ورا

کمتر کسی است که با فواید آلوئه‌ورا برای پوست آشنا نباشد. این گیاه حاوی آنتی‌اکسیدان، ویتامین C و ویتامین E است. به همین دلیل بیشتر افراد معتقد هستند که اگر آلوئه‌ ورا را روی گونه‌ های خود بزنند، گونه‌ها همیشه حالت شاداب و برجسته خواهند داشت.

 

ماسک صورت برای پر شدن گونه

ماسک صورت آلوئه‌ ورا برای چاقی

 

گلیسیرین و گلاب

قبل از خواب ترکیب گلیسیرین و گلاب را به نسبت مساوی به گونه‌ ها بمالید تا پوست را تمیز و مرطوب نگه دارد. این ترکیب پوست را شاداب‌تر می‌کند. هر شب این روش را به کار ببرید تا زودتر نتیجه بگیرید. میتوانید از ماسک برای چاق شدن صورت استفاده کنید.

زردچوبه

به عقیده بسیاری از پزشکان طب سنتی وجود ماده موثر در زردچوبه به دلیل خاصیت ضدعفونی و ضد باکتریایی نه تنها باعث از بین رفتن عارضه های پوستی نظیر جوش، لک و کک و مک می شود بلکه سفتی و شادابی زیادی را برای پوست به ارمغان می آورد.

زنجبیل

زنجبیل علاوه بر جوان‌سازی پوست تأثیر بسزایی در درمان جوش و آکنه هم دارد. کاری که زنجبیل برای چاقی صورت انجام می‌دهد باعث بهبود جریان خون می‌شود و اکسیژن کافی به پوست را تأمین خواهد کرد. از سوی دیگر خواص آنتی‌اکسیدانی زنجبیل از آسیب‌های ناشی از رادیکال‌های آزاد روی پوست جلوگیری کرده و الاستیک پوست را بهبود می‌بخشد. گیاه و یا پودر زنجبیل می‌تواند به‌سرعت چین‌وچروک پوست را برطرف کند و شمارا از پیری پوست در امان نگه دارد. اگر روزی سه بار زنجبیل را روی پوست خود قرار دهید به شما قول خواهیم داد که پوستی جوان، زیبا، شاداب و شفاف خواهید داشت. می‌توان از ماسک زنجبیل و عسل و ماسک پودر زنجبیل هم برای چاقی صورت استفاده کرد.

سیب زمینی

ماسک سیب زمینی با آبرسانی به پوست صورت می تواند به چاق شدن طبیعی صورت و گونه ها کمک کند. این ماسک را به آرامی بر روی صورت و گونه ها ماساژ دهید، بگذارید 5-10 دقیقه بماند و سپس با آب گرم خوب بشویید.

 

ماسک صورت

سیب زمینی برای پر شدن صورت

 

کلام پایانی

توصیه می شود افرادی که به دنبال پرشدن صورت هستند از روش هایی بهره مند شوند که آسیب ها و خطرات مربوط به آن کمتر باشد و در عین حال تاثیر آنها ماندگارتر باشد. روش های طبیعی چاق شدن صورت به دو دسته تغذیه و ورزش تقسیم میشوند. مصرف سیب زمینی و ماساژ گونه ها از جمله راه های موثر برای پر کردن صورت و گونه میباشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده + 1 =