زیبایی, فارما مگ

بهترین برند فیلر لب

بهترین برند فیلر لب

بهترین برند فیلر لب

بهترین برند فیلر لب شامل فیلرهایی می شوند که بر پایه هیالورونیک اسید هستند. فیلر های اسید هیالورونیک در حال حاضر رایج ترین نوع تزریق برای بزرگ کردن و تقویت ظاهر لب ها و در نتیجه جوانسازی صورت به حساب می آیند.

هیالورونیک اسید یک ماده شبیه به ژل است که از باکتری ها تولید می شود. این ماده با چسباندن خود به مولکول های آب درون پوست می تواند لب ها را ضخیم تر نشان دهد. این فیلر ها به شکل کندی جذب می شوند و می توانند میزان و حجم لب ها را تنظیم کنند تا فرد به ظاهر ایده آل خود دست یابد.

آشنایی با تکنیک تزریق ژل لب

تزریق ژل تکنیکی برای رسیدن به فرم دلخواه لب‌ها است. عموماً سعی می شود در تولید ژل های مورد استفاده در این تکنیک، از موادی استفاده شود که عوارض کمتری داشته و ضمن سازگاری با بافت لب، واکنش ناخوشایندی را ایجاد نکند. اما این تکنیک با روش های مختلفی قابل اجراست. از استفاده از ژل های موقت گرفته، تا ژل نیمه دائم و دائم، از جمله روش هایی است که می توان برای حجیم نمودن لب ها انتخاب نمود.

در این میان ژل های موقت معمولاً دارای ماندگاری کمتری بوده و به دلیل تجزیه به وسیله آنزیم های بدن، اثر خود را در زمان نسبتاً کوتاهی از دست خواهد داد و به همین دلیل حفظ آن مستلزم تزریق های مداوم است.

ژل های نیمه دائم نیز روند کندی در تجزیه داشته و غالباً ماندگاری بیشتری نسبت به ژل های موقت دارد. و اما دسته سوم، ژل های دائم هستند که تجزیه نشده و اثر آن ها دائمی است.

اما یکی از رایج ترین ژل های مورد استفاده طی سال های اخیر، ژل هایی بر پایه اسید هیالورونیک است که در بخش بعد با بررسی این نوع ژل، برخی از برندهای معتبر ژل را نیز به شما معرفی خواهیم کرد.

بهترین برند فیلر لب

بهترین برند فیلر لب

چرا بهترین فیلر لب پرکننده های هیالورونیک اسیدی هستند؟

  • کاهش ریسک بروز واکنش های حساسیت زا: با توجه به این که هیالورونیک اسید به طور طبیعی در بدن وجود دارد ، امکان ابتلا به حساسیت خیلی اندک می باشد.
  • کنترل دوز تزریقی: پزشک قادر است میزان حجم تزریقی را وارسی نماید تا اثرات پایانی دلخواه بیمار و پزشک به دست آید. همچنین جهت حاصل شدن اثرات مورد نظر می توان تزریق را در طی چند جلسه اجرا کرد.
  • کمترین میزان کبودی و تورم: پرکننده های هیالورونیک اسید لب در زمان تزریق حداقل ورم و کبودی را به همراه دارند.
  • برگشت پذیری به حالت قبل: در صورت عدم رضایت و پشیمانی بیمار و یا بروز هرگونه مشکل فیلرهای هیالورونیک اسیدی لب ، می توان با بهره گیری از هیالورونیداز اثرات نامطلوب پر کننده را برطرف کرد.
  • نتایج طبیعی و ماندگاری قابل قبول: اثرات طبیعی فیلرهای اسید هیالورونیک لب نزدیک به ۳ الی ۹ ماه دوام و پایداری خواهند داشت و پس از این مدت به طور طبیعی جذب بدن می شوند. برای انتخاب بهترین فیلر لب این موارد را باید بدانید.

برخی از بهترین برند های فیلر لب

ژل لب نورامیس دیپ Neuramis) Deep)

ژل نورامیس ساخت کشور کره جنوبی می باشد. هیالورنیک اسید نورامیس برای نواحی مختلف ، مانند زیر چشم، لب و صورت محصولات اختصاصی دارد. نورامیس دیپ ، یکی از بهترین فیلرهای لب با قیمت مناسب به شمار می رود. نتایج جوانسازی حاصل از تزریق ژل نورامیس معمولا در کوتاه‌ترین زمان (یک تا دو هفته) قابل مشاهده هستند و میزان ماندگاری آن‌ها اغلب به ۱۲ تا ۲۴ ماه می‌رسد. زیرا برای تهیه این نوع فیلر از اتصالات متقاطع بادوام‌تر و پایدارتری از هیالورونیک اسید استفاده شده است. البته بهتر است بدانید که به‌دلیل خون‌رسانی بیشتر در ناحیه لب، معمولا بعد از گذشت ۶ تا ۹ ماه باید برای تزریق مجدد اقدام کنید.

بهترین برند فیلر لب

بهترین برند فیلر لب

ژل لب کره ای رووفیل (Revofil)

رووفیل اولترا یک فیلر پوستی با توانایی صاف کردن خطوط عمیق است که توانایی از بین بردن ظاهر چین و چروک های متوسط تا عمیق در پوست را دارد. در این محصول از تکنولوژی لیفت پوست صورت بدون نیاز به عمل جراحی استفاده شده است که روشی نوآورانه به شمار می رود. رووفیل حاوی اولیگوپپتید ۷۲ است که پروسه از بین رفتن اسید هیالورونیک در پوست را محدود می کند. همچنین این ماده خاصیت ضد التهابی ویژه ای دارد. در این روش، فیلر پوستی به شکل کند، اسید هیالورونیک را جذب پوست می کند تا نتایج با دوام و طولانی مدت باشند. همچنین تولید کلاژن توسط پوست نیز بهبود می یابد تا شاهد بهترین نتایج باشید.

اثرات رووفیل اولترا را می توان تا ۱۲ ماه پس از تزریق مشاهده کرد. این مدت زمان به فاکتور های متعددی بستگی دارد. از جمله این عوامل می توان به نوع پوست، عمق چین و چروک ها، نوع تزریق و حجم تزریق اشاره کرد. پروسه تزریق فیلر رووفیل اولترا شامل وارد کردن ژل به لایه های عمقی پوست می شود. بدین ترتیب می توان نواحی خاصی همچون پیشانی، لب، ناحیه بینی، چین های بینی، خطوط ماریوت، گونه ها، فک و چانه را هدف قرار داد.

ژل پرفکتا (Perfectha)

یک دسته از فیلر های پوستی اسید هیالورونیک است که به شکل سفارشی و در کشور فرانسه تولید می شود. از این محصولات جهت از بین بردن چین و چروک های صورت، ترمیم حجم از دست رفته و کانتورینگ صورت استفاده می شود و نتایج آن نیز فوری و طبیعی است. تزریق ژل لب پرفکتا برای حجم دهی به لب ها اقدامی است که عوارض خاصی به همراه ندارد و ماندگاری این نوع فیلر بین 4 الی 6 ماه است.

ژل لب بلوترو (Belotero)

این ژل آلمانی را نیز باید در جمع بهترین برندهای تزریق ژل پذیرفت! چروک های صورت با این ژل هیالورونیک اسید به راحتی از بین می روند و لیدوکایین موجود در آن تزریقی کم درد را برای شما به ارمغان می آورد. این برند ژل های خود را در سه دسته Balance، intense یا  soft دسته بندی کرده است. اثر این ژل نیز تا 6 ماه باقی خواهد ماند.  این فیلر، که بر پایه هیالورونیک اسید تولید می‌ شود، قادر است بین ۶ تا ۱۸ ماه در بدن دوام داشته باشد.

بهترین برند فیلر لب

بهترین برند فیلر لب

ژل نیوویا اینتنس لیپس (Neauvia Intense Lips)

این ژل ساخت کشور ایتالیا است و حاوی ۲۴ میلی گرم در میلی لیتر اسید هیالورونیک می باشد که برای کانتورینگ و حجم دهی به لب و خط خنده استفاده می شود. این ژل به خاطر استفاده نمودن از ایمن ترین مواد در فرآیند تولید دارای بالاترین کیفیت می باشد.

این ژل به غیر از اسید هیالورونیک حاوی اسید آمینه های گلیسین و ال پرولین نیز می باشد که در تولید کلاژن نقش بسیار مهمی دارد با اینکه این ژل حاوی این ترکیبات است ولی بعد از تزریق به هیچ عنوان بافت غیر یکنواخت نمی شود و یا اینکه برجستگی های اضافی در ناحیه تحت درمان ایجاد نمی گردد.

به کمک این ژل خاصیت ارتجاعی لب بالا رفته و لب ها دارای ظاهری بسیار بهتر خواهند شد. یکی از ویژگی های برتر این ژل ترکیب شدن سریع آن با بافت پوست می باشد که موجب دست یافتن به نتایج بسیار طبیعی و یکدست می شود.

مدت زمان ماندگاری این ژل برای هر فردی متفاوت است و به سبک زندگی و متابولیسم هر فرد بستگی دارد. به طور کلی ماندگاری ژل نیوویا تقریباً 6 تا 10 ماه است.

ژل لب زیشل (Zishel)

این بهترین برند تزریق ژل لب ساخت کشور کره جنوبی است و با هیالورونیک اسید غیرحیوانی ساخته شده است و سازگاری زیستی بسیار خوبی با بدن انسان دارد. این ژل نیز حاوی لیدوکایین است و حداقل دارای ماندگاری 4 ماه می باشد.

هدف از تزریق فیلر لب

  • معمول ترین اهداف تزریق ژل لب عبارتند از:
  • بزرگ کردن لب
  • پر کردن خطوط عمودی لب
  • کمک به تقارن بیشتر لب
  • صاف کردن لب

مراقبت های پس از تزریق فیلر لب 

بروز مقداری کبودی و تورم پس از تزریق اولیه ژل کاملاً طبیعی است و عموماً پس از چند روز فروکش خواهد کرد. با این حال ترفندهایی برای کاهش میزان تورم و یا کبودی ایجاد شده در ناحیه تزریق وجود دارد که در ادامه به برخی از این ترفندها اشاره خواهیم نمود:

جهت کاهش تورم از کمپرس آب گرم استفاده کنید. پارچه ای تمیز را با آب گرم خیس کرده و پس از گرفتن آب اضافی، آن را بر روی لب های خود قرار دهید. این عمل را در طول روز به صورت هر دو ساعت یکبار تکرار نمائید.

استفاده از ژل آلوئه ورا می تواند به کاهش التهاب لب های شما کمک نماید.

پس از انجام تزریق لب طی ۴۸ ساعت اولیه، به مقدار فراوان آب بنوشید و سعی کنید سطح قند خون خود را بالا نگه دارید.

حدأقل تا ۶ ساعت پس از انجام تزریق، از لمس محل تزریق خودداری نمایید.

طی دو هفته اول از خوابیدن بر روی صورت خودداری کنید.

حدأقل به مدت یک هفته از گرفتن آفتاب و یا قرار گرفتن در سرمای شدید اجتناب کنید.

از نوشیدن الکل در ۴۸ ساعت اولیه خودداری نمایید زیرا سبب تشدید تورم ناحیه تزریق خواهد شد.

حتما حتما نسخه ای که پزشک براتون تجویز میکند را تهیه و تا طول درمان کامل استفاده کنید تا از هر گونه عفونتی جلوگیری شود.

هزینه تزریق فیلر لب

  • هزینه تزریق ژل لب به‌ عوامل مختلفی بستگی دارد که عبارت‌اند از:
  • مقدار ژل موردنیاز برای تزریق
  • مارک و برند ژل لب
  • ویژگی‌های محصول
  • کشور سازنده فیلر
  • ماندگاری و اثربخشی ژل
  • دستمزد پزشک
  • تعداد جلسات درمانی
بهترین برند فیلر لب

بهترین برند فیلر لب

دوام فیلر لب چقدر است؟

ماندگاری ژل لب به عوامل مختلفی، مانند بافت پوستی فرد متقاضی، برند ژل تزریق شده، مراقبت بعد از تزریق و رژیم غذایی فرد بستگی دارد.

با این حال، به‌طور معمول ماندگاری ژل لب می‌تواند از 3 الی 24 ماه متغیر باشد. اسید هیالورونیک می‌تواند به‌ سرعت جذب بدن شده و ماندگاری آن در ناحیه تزریق کاهش پیدا می‌کند.

برای جلوگیری از جذب سریع اسید هیالورونیک می‌بایست در روز حداقل ۸ لیوان آب بنوشید و روتین پوستی خود را بادقت پیگیری کنید. مصرف انواع ویتامین و روی (زینک) نیز می‌تواند به دوام ژل لب کمک کند.

استفاده ار بالم لب کمک زیادی به حفظ بافت لب می کند تا لب ها مرطوب و نرم باشند و از خشکی و ترک لب جلوگیری میشود.

روش تخلیه فیلر لب

مهم‌ ترین کاری که قبل از، از بین بردن ژل لب باید انجام شود، پاک کردن صورت پیش از درمان می باشد. پس، بدون هیچ گونه آرایش و با صورتی تمیز به مطب یا درمانگاه بروید.

توصیه می شود قبل از این عمل از مصرف هرگونه داروی غیر ضروری خودداری شود. این دارو ها می‌ توانند شامل آسپیرین، ایبوپروفن، مکمل‌ های غذایی مثل امگا ۶، سیر، ویتامین C، ویتامین E و… باشند.

در صورت وجود هر عفونت یا زخم‌ یا آکنه ای و بیماری‌ هایی مثل سرما خوردگی، سرفه و گلو درد، از انجام تخلیه ژل خودداری نمایید.

اگر برای انجام درمان به کمک تزریق هیالورونیداز تجویز شده‌اید، قبل از اقدام به درمان اصلی، می بایست یک تست برای تشخیص عدم آلرژی به آن بدهید. اگر علائمی مشاهده نگردد، می‌ توانید برای درمان اصلی اقدام نمایید.

ژل لب را می توان به صورت جزئی یا به صورت کامل به کمک آنزیم هیالورونیداز برداشت. زمانی که تزریق آنزیم هیالورونیداز انجام می شود، هیالورونیداز ذرات اسید هیالورونیک را حل می نماید. از این روش معمولا به خاطر علت های زیر استفاده می گردد.

  • نارضایتی بیش از حد از نتایج
  • تورم بیش از اندازه یا طولانی مدت
  • عفونت در ناحیه درمان شده
  • بافت نامنظم و گلوله ای که با ماساژ حل نمی شود

کلام پایانی

قبل از اقدام به تزریق فیلر لب، خوب تحقیق کنید. این عمل را در یک کلینیک معتبر و توسط خود پزشک انجام دهید. بهتر است در صورت درخواست افزایش حجم زیاد در لب ها، در چند جلسه تزریق را انجام دهید.

در صورت تجویز دارو توسط پزشک جهت پیشگیری از عفونت حتما با دقت و تا انتها آن ها را مصرف نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده − 8 =