زیبایی, فارما مگ

آیا سرم دور چشم موجب رفع چروک می گردد؟

آیا سرم دور چشم موجب رفع چروک می گردد؟

از حساس ترین و ظریف ترین قسمت های پوست بدن می توان به  پوست اطراف چشم و به ویژه پوست زیر چشم اشاره کرد. بافت حساس این نواحی  بسیار سریع تر از پوست باقی اعضای صورت دربرابر خشک شدگی، خستگی، فشارهای عصبی، بالا رفتن سن و آلودگی هوا دچار آسیب می شود. فاکتورهای ذکر شده به مرور گود افتادگی پوست زیر چشم، به وجود آمدن حلقه‌های تیره، از دست رفتن رطوبت، بروز خطوط سطحی و چین و چروک‌های عمقی در مناطق زیر چشم را باعث می‌شوند. تحقیقات صورت گرفته در این حوزه نشان می دهد چنانچه افراد با مشکلات پوستی مانند بروز چروک دور چشم مواجه می شوند، سرم دور چشم توانایی بهبود و رفع چروک دور چشم را دارد.

 

سرم دور چشم برای رفع چروک

سرم ضد چروک دور چشم

 

رفع خطوط چین و چروک با سرم دور چشم

یکی از مهم ترین علل شکل گیری ناهنجاری ها روی پوست پیری پوست بوده که این مشکل در نواحی با پوست نازک و کم چربی ‌تر دور چشم آشکار تر خواهد بود. بنابراین با بالا رفتن سن، خشک شدگی پوست، کاهش مایعات بافت های بدن و مقدار کم خواب خطر بروز خطوط سطحی نزدیک چشم افزایش معنا داری پیدا می کند. به خصوص خط های پنجه کلاغی یا خطوط شایعی که حین خنده فرد در پوست دور چشم نمایان می‌شوند، به موضوعی نگران کننده برای بسیاری از افراد تبدیل می شود.

با استفاده از سرم دور چشم استاندارد امکان حل این مشکل به کمک رطوبت رسانی قابل توجه، محافظت مقابل اشعه ‌های آسیب رسان نور خورشید نظیر یو وی، لایه برداری و تحریک پوست برای ایجاد مقدار بیشتر کلاژن امکان پذیر خواهد بود. این فرایند به این صورت است که محصول مورد نظر از موادی مثل هیالورونیک اسید برای آب رسانی و رتینول به منظور تحریک تولید کلاژن یاری می‌گیرد.

معرفی سرم دور چشم

 

سرم دور چشم

سرم دور چشم

 

عموم مردم بر این باور هستند که در صورت عدم اعمال مراقبت های خاص، پوست صورت و بدن دچار مشکلات متداولی نظیر  تیرگی، از بین رفتن شادابی، کاهش شفافیت و کاهش رطوبت می شود. به منظور جلوگیری و یا بهبود اینگونه مشکلات، استفاده از سرم دور چشم حاوی ترکیباتی تاثیرگذار با خلوص بالا و جذب پوستی سریع توصیه می شود که با هدف ترمیم و جلوگیری از ایجاد ناهنجاری های پوستی اطراف چشم تهیه شده است.

از مهم ترین ویژگی های این محصول وجود ساختاری کم وزن، بدون چربی و اسانس بوده که حین یک دوره کوتاه مدت مصرف، نتایج قابل توجهی در روند از بین بردن مشکلات اطراف چشم نشان می دهد. پپتیدهای موجود در این سرم از جمله اثرگذار ترین عوامل مرمت پوست و تحریک گر تولید پروتئین کلاژن می باشند. از جمله دیگر ترکیبات موجود در این محصول می توان به ویتامین‌ هایی مانند E و C، در شفاف سازی پوست، کافئین در انقباض مویرگ‌ ها و آب رسان هایی مثل هیالورونیک اسید و سرامیدها که در روند مرطوب سازی پوست  اطراف چشم اثرگذارند، نام برد.

خصوصیات سرم ضد چروک دور چشم

 

سرم ضد چروک دور چشم

ویژگی های سرم دور چشم

 

رفع تیرگی، متورم شدگی و چروک اطراف چشم با تاثیری دائمی

بهبود پف دور چشم در کمترین زمان با داشتن پپتیدها

بهبود فرآیند دفع مایعات و پیشگیری از جمع شدن آن ها با هدف کم کردن پف دور چشم

از بین بردم حلقه های تیره دور چشم با بکار گیری عصاره جلبک قهوه ای و کمپلکس ترکیبات روشن کننده

بهبود سیاهی اطراف چشم با تقویت دیواره مویرگ ها

انرژی رسانی به بافت همبند در پوست به منظور تقویت آن و کاهش پف و چروک دور چشم

فواید مصرف سرم دور چشم

 

فواید سرم دور چشم

فواید مصرف سرم دور چشم

 

بهبود سیاهی زیر چشم

از دلایل اصلی بروز حلقه‌های تیره در ناحیه زیر چشم می توان به  بیش از حد نازک شدن پوست، کمبود رطوبت و عدم استراحت پوست و همچنین التهاب مویرگ ‌های پوست دور چشم اشاره کرد. از این روی یک سرم دور چشم مناسب علاوه بر رفع چروک توانایی مرتفع سازی این مشکلات با کمک به فرآیند های رطوبت رسانی، بهبود رنگ پوست و انقباض مویرگ‌ های خونی را نیز خواهد داشت.

کاهش ورم و پف

شل شدگی و افتادگی پوست اطراف چشم از معظلاتی بوده که با افزایش سن در افراد رخ می دهد. دلیل بروز این مشکلات، عدم تولید کلاژن و مواد سفت و استحکام بخش پوست توسط سلول‌ها به مقدار مورد نیاز است. در نتیجه بروز این ناهماهنگی، چربی های زیر پوستی این ناحیه جمع شده و در نهایت منجر به ورم کردن و افزایش پف می‌ شود که تناسب و فرم صورت وچشم را بر هم می زند.

 

کاهش ورم و پف

کاهش ورم و پف با سرم دور چشم

 

از دیگر عامل های تاثیر گذار در بروزناهنجاری های پوستی دور چشم میتوان به عوامل ارثی، نداشتن خواب و استراحت کافی، حساسیت‌ها، مقدار زیاد سدیم در خوراکی‌ها و تغییرات هورمونی اشاره کرد. همچنین این خاصیت ضد پف در بعضی از کرم‌ها و سرم‌های دور چشم که دارای مقادیر کافئین، آنتی اکسیدان‌های طبیعی مانند آلوئه ورا و چای سبز هستند وجود دارد. در نتیجه بکارگیری محصولات حاوی این عناصر و استفاده‌ منظم  از آن‌ها، به مرور زمان این مشکل پوستی را بهبود می‌ بخشد.

کم کردن کردن گود افتادگی

نکته ای که در اغلب سرم ها و کرم های دور چشم به آن توجه شده کمک به ترمیم گودی چشم توسط ترکیبات مختلف بوده است. برای مثل اکثر کرم هایی که دارای ویژگی های حجیم کنندگی، آب رسانی و کلاژن سازی هستند می تواننده انتخاب هایی مناسب جهت رفع انواع گودی زیر چشم باشند و به حفظ ظاهری زیبا در افراد کمک کنند.

 

رفع گودی زیر چشم

رفع گودی زیر چشم با سرم دور چشم

 

افزایش رطوبت و شفافیت

به طور کلی وجود عارضه های پوستی همچون خشکی، زبرشدگی، عدم شفافیت و پوسته پوسته شدن در صورت افراد نکته ای منفی بوده و اعتماد به نفس افراد را کم می کند، به خصوص بروز این مشکلات در نواحی اطراف چشم پوست زیر چشم که یکی از اولین نکاتی بوده که با نگاه در آینه فرد به آن پی می برد. درمان موثر برای رهایی از این مشکلات، استفاده از کرم ها یا سرم هایی بوده که از طرفی آب رسان خوبی بوده و از طرف دیگر به رفع کدری پوست کمک می کنند. این محصولات از خشکی و کمبود رطوبت این ناحیه از صورت جلوگیری می‌ نمایند. همچنین به دلیل داشتن ترکیب های ایمن و غیرحساسیت ‌زا به منظور استعمال اطراف چشم مناسب هستند، البته توصیه می شود که از آن ها به جای مرطوب کننده‌های معمولی صورت استفاده شود.

برتری های سرم ها بر کرم های دور چشم

رقیق تر بودن و وزن کمتر سرم نسبت به کرم

باقی ماندن چربی کمتر بعد از مصرف سرم ها در مقایسه با کرم ها

میزان ورود به چشم کمتر سرم ها و ایجاد التهاب های چشمی کمتر

جذب پوستی به مراتب بیشتر در سرم ها

 

سرم و کرم ضد چروک دور چشم

مقایسه سرم و کرم دور چشم

 

طریقه مصرف سرم دور چشم

باید در نظر داشت میزان مصرف این محصول 2 بار در روز بوده و به منظور استفاده صحیح از این آن ابتدا باید به پاک سازی پوست اطراف چشم از آلودگی ها و اضافه های مواد آرایشی توجه کرد. در گام دوم ناحیه مورد نظر دور چشم را به چند قطره از این سرم آغشته کرده که این عمل را توسط نوک انگشتان دست انجام شده، به این صورت که با ضربات متوالی آهسته این ماده روی پوست پخش شود. همچنین باید در نظر داشت برای پیشگیری از ورود این مواد به داخل چشم در هربار استفاده از آن مقدار کمی به دور چشم انتقال داده شود، با اندکی درنگ برای کمکی خشک شدن، دوباره مقداری از آن استعمال کرد.

کلام پایانی

با توجه به میزان بالای حساسیت و ظرافت پوست در نواحی اطراف چشم و با در نظر گرفتن این نکته که بروز ناهنجاری ها در این قسمت از پوست صورت به میزان قابل توجهی در زیبایی ظاهری تاثیر گذار است، از دیرباز اغلب افراد به سلامت پوست در این ناحیه توجه ویژه ای داشته اند. به منظور درمان مشکلاتی نظیر تیرگی، گود افتادگی، بروز خطوط، چین و چروک ها و خشک شدگی  استفاده از سرم دور چشم توصیه شده است. از مهم ترین ویژگی های این محصول وجود ساختاری کم وزن، بدون چربی و اسانس بوده که حین یک دوره کوتاه مدت مصرف، نتایج قابل توجهی در روند از بین بردن مشکلات اطراف چشم نشان می دهد. جهت تهیه انواع سرم های دور چشم می توانید به وب سایت فارماکالا مراجعه نمایید.

 

در این بخش از مجله فارماکالا با ما همراه باشید با، طریقه صحیح مصرف سرم های دور چشم

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × سه =