فارما مگ

ورزش های بزرگ شدن سينه

ورزش های بزرگ شدن سينه

همه خانم ها دوست دارند سینه هایی زیبا و خوش ترکیب داشته باشند. خوشبختانه هنوز راه‌ حل‌ های مؤثری برای بزرگ کردن سینه وجود دارد که آن را امتحان نکرده‌اید. ورزش بزرگ‌ شدن سینه راه‌ حل فوق‌العاده‌ای است. می‌توانید با درگیر کردن و تقویت عضلات خاصی از سینه و کمر و شانه‌ها، سینه‌هایتان را به صورت طبیعی حجیم‌تر و بزرگ‌تر نشان دهید. در این مقاله به بیان ورزش های بزرگ شدن سينه میپردازیم.

 

روش بزرگ شدن سينه

بزرگ شدن سينه

 

ورزش برای بزرگ کردن سينه

سینه از چربی و بافت های چربی دار تشکیل شده است،شکل ویژه پستان ها و جایگاه مخصوصشان از طریق رباط های خاصی که بافت پستان ها را در بر گرفته و آن ها را حفاظت می کنند تعیین می شود. این رشته ها که به رباط های کوپر معروفند در دوره حاملگی و نیز کهولت شل و یا کشیده می شوند و موجبات آویزان شدن آن ها را فراهم می آورند.

در ویدئوی زیر ورزش های بزرگ شدن سينه ارائه میگردد.

 

 

هورمون های جنسی در رشد و تکامل پستان ها در دوره بلوغ و تولید شیر از اهمیت بسزایی برخوردارند. استروژن در رشد و نمو غدد و مجاری پستان نقش داشته و پروژسترون محرک اصلی تغییر و تکامل سلول های سازنده شیر می باشد. از این رو سایز آن ها بستگی به میزان چربی دارد که در آن ذخیره می کنید که آن هم به نوبه خود بستگی به ژنتیک، وزن، سلامتی و سن شما دارد. ماهیچه هایی که در زیر سینه ها قرار گرفته اند، ماهیچه های سینه ای نامیده می شوند که برجستگی سینه شما از آن ها است.

 

روش افزایش سایز سینه

افزایش سایز سینه با ورزش

علل کوچکی سینه خانم ها

افزایش سایز سینه برای خانم‌ ها یک فرایند عادی و طبیعی میباشد. این افزایش سایز سینه از دوران بلوغ آغاز شده و ممکن است در طول دوره زندگی و به دلایل مختلفی ادامه یابد. به هر حال، داشتن سینه بزرگ برای همه زنان مزیت محسوب نمی‌شود. در زیر برخی دلایل کوچک بودن سایز سینه زنان اشاره می‌کنیم.

علل هورمونی

لاغری مفرط

ژیم لاغری و سوء تغذیه

ژنتیک

انسداد انرژی

 مشکلات عاطفی مانند استرس و افسردگی که می‌توانند بر سطح هورمون‌ها تأثیر داشته باشند.

ورزش های بزرگ کردن سینه

در این مقاله قصد داریم بزرگ شدن سینه با ورزش را با چند تمرین فوق‌العاده به شما آموزش دهیم با فارما کالا همراه ما باشید. قبل از شروع به خاطر داشته باشید که باید فعالیت ها را به صورت روزانه انجام دهید.

 

بزرگ کردن سینه

ورزش های بزرگ کردن سایز سینه

 

پرس سینه با دیوار

در مقابل دیوار بایستید و کف دست خود را در همان ارتفاع سینه روی دیوار قرار دهید. به آرامی و به صورت کنترل شده به سمت دیوار حرکت کنید تا سرتان به دیوار نزدیک شود. سپس به آرامی به موقعیت اول خود برگردید. این حرکت را ۱۰ تا ۱۵ بار تکرار کنید.

سرشانه دورانی

بازوهایتان را در سطح سرشانه‌ها بکشید. سعی کنید به مدت یک دقیقه دایر‌ه‌های کوچک را رو به عقب بکشید. حالا این دایره‌ های کوچک را رو به جلو بکشید. بعد از یک دقیقه استراحت این حرکت را تکرار کنید. در صورتی که عضلات ورزیده دارید، می‌توایند این کار را با وزنه‌های سبک انجام دهید.

شنا رفتن

در حالی که کف دستان خود را روی زمین قرار داده‌اید و دستان شما کمی بازتر از عرض شانه هستند، حالت استاندارد شنا بگیرید. بدن باید از نوک سر تا پاشنه پا به شکل یک خط مستقیم قرار گیرد. (در صورت نیاز زانوهای خود را پایین بیاورید تا به زمین برسند). آرنج‌ های خود را خم کرده تا بدن شما چند سانتی‌ متر پایین آمده و با کف زمین هم فاصله داشته باشد (یا تا آنجا که می‌توانید بدن خود را پایین بیاورید)، مکث کرده و سپس دوباره بدن خود را بلند کرده و به حالت اولیه بازگردید. این حرکت را ۳ ست و هر بار ۱۲ بار تکرار کنید. این ورزش موجب تقویت ماهیچه و عضلات سینه میگردد.

 

ورزش برای بزرگ کردن سینه

شنا رفتن برای بزرگ شدن سینه

حرکت دیپ سینه

این یک تمرین ساده است. دیپ سینه نه تنها قسمت قفسه سینه را تحت تاثیر قرار می دهد، بلکه بر روی پشت بدن نیز تأثیر می گذارد. این حرکت ماهیچه سه سر را تحت تاثیر قرار می دهد و آن را خوش فرم می کند. می توانید با استفاده از یک نیمکت یا صندلی، این تمرین را انجام دهید. برای انجام فقط دست خود را بر روی نیمکت قرار دهید (درست مثل تصویر). به آرامی بالا و پایین بروید و شمارش را انجام دهید. در ابتدای کار سریع و حرفه ای نیست و به صورت مجموعه ای تمرین کنید. این کار را برای یک ماه انجام دهید و تعداد حرکات را با توجه به قدرت خود افزایش دهید.

فشار کف دست

این حرکت نیز یک ورزش موثر برای سلامت سینه است. این تمرین برای هر سنی بهترین انتخاب است. فقط باید کف دست خود را مدتی به هم فشار دهید و 25 بار این کار را تکرار کنید. این کار ساده است اما تاثیر زیادی بر افزایش اندازه و زیبایی سینه دارد.

ورزش کشش آرنج

این ورزش ساده برای افزایش اندازه سینه موثر است. این ورزش توسط بسیاری از زنان تایید شده است. این ورزش بسیار موثر و آسان است. شما فقط باید آرنج خود را تا آنجا که ممکن است بکشید. برای نتایج بهتر و سریع تر این حرکت را 25 تا 30 بار انجام دهید و نتایج را در پایان ماه بررسی کنید.

پرس سینه با دمبل

دمبل‌ ها را به دست گرفته و دست‌هایتان را به موازات شانه نگه‌دارید. دقت کنید که آرنج‌هایتان در حالت خم باشد. به‌ آرامی دست‌هایتان را بالای سر برده و سپس با همان سرعت، پایین بیاورید. حرکت را به‌آرامی و کنترل‌ شده انجام داده و دست‌ها را از کنار بدنتان فاصله ندهید. این حرکت را در ۳ ست ۱۲ تایی تکرار کنید.

 

پرس سینه با دمبل

پرس سینه با دمبل در زنان

 

سایر روش های خانگی برای بزرگ کردن سینه

انجام کارهای روزمره‌ خانه

استفاده از وسایل الکتریکی برای انجام کارهای روزمره‌ خانه باعث شده‌است که زنان بدنی ناسالم و بدون تمرینات فیزیکی داشته باشند. یکی از بهترین راه‌ها برای بزرگ کردن سینه این است که کارهای خانه را خودتان انجام بدهید. انجام این کارها دست‌های‌‌تان را حسابی حرکت می‌‌دهد. یک مثال خوب می تواند، رنده کردن باشد.

مواد خوراکی حاوی استروژن

سایز سینه‌ شما بطور قابل‌توجهی میتواند به وجود یا عدم وجود هورمون‌های‌ خاصی در بدن‌تان بستگی داشته باشد. در حالی‌که حضور هورمون‌های‌ مردانه مانند تستوسترون میتواند از رشد سینه پیش گیری کند، عدم حضور استروژن میتواند رشد سینه را کم کند و سبب شود که سینه‌هایي کوچک داشته باشید.

بهترین روش برای غلبه بر این مشکل، خوردن مکمل و غذا های غنی از استروژن است. بالا بودن سطح استروژن در بدن، سطوح هورمونی را تنظیم خواهد کرد و کمک‌تان خواهد کرد که در دوره‌ زمانی کوتاهی به سینه‌ هایي بزرگ تر دست بیابید. بهترین منابع طبیعی استروژن عبارتند از سوپ سر مرغ، تخم رازیانه، غذا های تهیه شده از دانه‌ سویا، سبزیجات، حبوبات، میوه‌ها، تخم‌مرغ، تخمه‌ آفتاب‌گردان، دانه‌ کنجد، تخم کتان و غیره.

ماساژ سینه به طور منظم

ماساژ دادن سینه بطور منظم یکی از بهترین درمان‌های‌ خانگی برای بزرگ کردن سینه بطور طبیعی، درنظر گرفته میشود. ماساژ سینه به مدت حدود ۳۰ دقیقه در روز میتواند بطور موثری سینه‌ها رابه اندازه‌ یک سایز در ماه بزرگ ‌کند.

 

 

کلام پایانی

اگر واقعاً قصد بزرگ‌ شدن سینه‌ تان را دارید، باید زحمت زیادی بکشید و همراه با تمرینات ورزشی مؤثری که در بالا به آن‌ها اشاره شد، چند ترکیب گیاهی و ماساژ را نیز چاشنی تمرینات کنید و یادتان باشد که هیچ تغییری، یک شبه اتفاق نمی‌افتد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده − دوازده =