زیبایی, فارما مگ

حجم دادن به اعضای صورت با روغن خراطین

حجم دادن به اعضای صورت با روغن خراطین

امروزه بسیاری از خانم هایی که دغدغه صورت استخوانی و لاغر خود را دارند برای چاق تر کردن و حجم دادن به اعضای صورت روش های مختلفی را آزمایش می کنند. بکارگیری روغن خراطین برای ماساژ صورت یکی از بهترین و مطمئن ترین روش ها به منظور دستیابی به عضلاتی حجیم تر در صورت و گونه ها می باشد. این روغن با قدرت شگفت انگیز خود در کمک به افزایش حجم عضلات، گزینه مناسبی برای دستیابی به حجم ایده آل اعضای صورت است.

حجیم سازی صورت با روغن خراطین

یکی از اقتصادی ترین و بدون عوارض ترین روش های چاقی صورت و گونه ها استفاده از روغن خراطین است. ماساژ دادن صورت با این روغن از طرفی باعث بهبود خون رسانی و بیشتر شدن سوخت و ساز عضلات مورد نظر در صورت می گردد. از طرف دیگر اگر عمل ماساژ دهی به شکل درست انجام گیرد باعث فعالیت بیشتر و در نتیجه رشد سریع تر اندام های صورت می شود و می تواند در بلند مدت باعث چاق تر شدن صورت و گونه ها گردد. چنانچه این عمل با یک روغن با کیفیت و مرغوب انجام شود بدون شک به افزایش سرعت این فرآیند نیز کمک خواهد کرد.

 

حجیم سازی صورت با روغن خراطین

برجسته نمودن لب و گونه با روغن خراطین

 

همچنین می توان به سابقه طولانی استفاده از خراطین برای چاقی صورت به عنوان یک حجم دهنده و افزایش دهنده جریان خون در طب سنتی نیز اشاره کرد. روغن خراطین به تجمع خون بیشتر در مویرگ ها کمک کرده و به رساندن مواد مغذی و ریز مغذی بیشتر به بافت مربوطه سرعت می بخشد و همین عمل باعث رشد سریع بافت ها و در نتیجه چاق تر شدن و حجیم تر شدن گونه ها و دیگر اعضای صورت می شود.

روغن خراطین

این روغن به صورت کلی طبیعی بوده و جزو روغن های گرم و سرخ قرار است و در گذشته از آن با نام روغن گل سرخ یاد می شده، به علاوه از دیرباز از آن برای حجیم سازی اندام های خصوصی بدن استفاده می شده است. روغن خراطین از گونه ای کرم به نام ایزینیا فتیدا به دست می آید. ماده ای به نام الانتئین در داخل بدن این حشره وجود دارد که باعث افزایش سایز اعضای بدن انسان می شود. استفاده از این ماده طبیعی در خانم ها در سینه، باسن، صورت و گونه موجب افزایش حجم و می شود. انواع پروتئین ها، اسیدهای چرب امگا 3، امگا 6 و امگا 9  از جمله مواد ارزشمند تشکیل دهنده روغن خراطین می باشند.

 

طرز تهیه و ترکیبات روغن خراطین

روش تهیه روغن خراطین

خواص روغن خراطین

حجم دهنده سینه ،باسن، صورت و اندام های مختلف بدن به صورت طبیعی

از بین بردن چین و چروک پوست (از طریق با چاق تر کردن بافت ها)

افزایش شادابی پوست

حجیم سازی عضلات لب ها

 

فواید روغن خراطین

برجسته و حجیم نمودن لب با روغن خراطین

 

رویش مجدد فولیکول مو

درمان زود انزالی در آقایان

بهبود فرم گونه در صورت

تقویت کننده مو

از بین بردن خطوط اخم و خنده

بهترین مواد غذایی حجم دهنده صورت همراه استفاده از روغن خراطین

 

روغن خراطین برای حجم دادن اعضای صورت

روغن زیتون همراه استفاده از روغن خراطین

 

پرتقال

سیب

شیر تازه

روغن زیتون یا زیتون

فواید استفاده از روغن خراطین

حجم دهندگی به لب

یکی از اعضای صورت  که نقش مهمی در زیبایی افراد به خصوص خانم ها ایفا میکند لب است. روغن طبیعی خراطین با تاثیر شگفت انگیز در حجم گذاری می تواند گزینه بسیار مناسبی جهت افزایش حجم و بهبود فرم لب ها باشد. در دوره ای حد اقل یک ماهه با استفاده از این محصول به صورت یک بار در روز به تدریج روند افزایش حجم لب ها مشاهده خواهد شد.

 

روغن خراطین حجم دهنده لب

برجسته سازی لب از خواص روغن خراطین

 

تسریع رشد عضلات در ورزشکاران پرورش اندام

ورزشکاران پرورش اندام با استعمال صحیح از این روغن به روند رشد و حجم دهی بر یک یا چند عضله خاص خود سرعت بیشتری بخشیده و همچنین با بهره گیری از این محصول طبیعی، با عوارض مصرف داروهای شیمیایی و هورمونی نیز روبرو نخواهند شد.

افزایش حجم سینه

در مقایسه با روش های فراوانی که برای افزایش حجم دهندگی به سینه خانم ها وجود دارد روغن طبیعی خراطین با تاثیر به مراتب بیشتر نسبت به کرم و ژل ها دارای کمترین مقدار عوارض مصرف می باشد.

 

فواید روغن خراطین

افزایش حجم سینه از فواید روغن خراطین

 

ترمیم خطوط اخم، خنده و پیشانی

یکی از مورد توجه ترین و اثرگذارترین کاربردهای روغن ذکر شده در این مقاله، استفاده از آن برای از بین بردن چروک های پوستی، رفع خط اخم، خطوط پیشانی و در نهایت جوان و شاداب سازی پوست است. این روغن به کمک به فرآیند خون رسانی به بافت های پوست صورت به شفافیت و درخشندگی بیشتر آن کمک کرده و پوست را به شکل قابل توجهی نرم و لطیف نموده و همچنین اثر مناسبی در کمرنگ تر نمودن و محو کردن لک‌ های پوستی دارد. همچنین باید ذکر کرد که  یکی از اصلی ترین مواد تشکیل دهنده بیساری از کرم های معروف و گران قیمت جهان روغن خراطین است.

معرفی انواع روغن خراطین

روغن خراطین یودن دایان فارما

روغن خراطین یودن دایان فارما یک روغن 100% طبیعی است که در طب سنتی ایران و سایر کشورها به عنوان یک روش موثر جهت افزایش حجم موضعی عضلات، لب، باسن، سینه و اندام آقایان به کار برده می شود. همچنین از بین برنده جای زخم و همچنین چروک های صورت می باشد. روغن خراطین حجم دهنده اعضای صورت نیز است. جهت تهیه این محصول میتوانید بر  روی عکس آن کلیک بفرمایید.

 

روغن خراطین یودن دایان فارما

روغن خراطین یودن دایان فارما

 

روغن خراطین نوشاد

روغن خراطین نوشاد به عنوان موثرترین حجم دهنده در اکثر نقاط بدن و پوست محسوب می‌شود. روغن خراطین حجم دهنده اعضای صورت نیز میباشد. این محصول بدون هیچ گونه عوارضی دارای اثرات بی نظیری از جمله درمان ضعف میل جنسی و قوای جنسی و از بین بردن گودی زیر چشم است.

نحوه مصرف روغن خراطین

به منظور باز شدن منافذ پوستی به صورت کامل در ابتدا صورت خود را با آب و صابون شسته و بعد از آن صورت خود را به مدت یک الی دو دقیقه ماساژ دهید. حال جهت مصرف روغن خراطین برای حجم دهندگی اعضای صورت به طور موثر، باید عضلات صورت را با این روغن به شدت ماساژ داد تا رنگ آن سرخ گردد. سپس پارچه ‏اى را با آب سرد خیس کرده و روى اعضای مورد نظر قرار دهید.

 

روش مصرف روغن خراطین

روش استفاده از روغن خراطین برای حجم دادن صورت

 

جهت مشاهده بهبود های مد نظربه صورت آرام، باید هر 24 ساعت یک بار این کار را انجام بدهید. همچنین به منظور کسب نتیجه مطلوب تر و سریع تر روزی سه مرتبه و به مدت سه فرآیند ذکر شده را تکرار نمایید. همچنین باید توجه داشت که شب ها قبل از خواب، بهترین زمان استعمال این روغن می باشد.

نکات حین مصرف روغن خراطین

افراد با مزاج گرم باید توجه داشته باشند که امکان دارد پوست آنها در طول دوره درمانی استفاده از این روغن دچار خشکی شود که درصورت بروز این مشکل، پیشنهاد شده است بعد از استعمال خراطین از ترکیب ماست و سدر آسیاب شده بر روی گونه استفاده شود.

 

نکات مصرف روغن خراطین

نکات قابل توجه در استفاده از روغن خراطین

 

در طول فرآیند درمان، بعد از هفته دوم نتایج به وضوح نمایان شده و قابل مشاهده می باشند اما باید توجه داشت که با مشخص شدن اولین تاثیرات همچنان به مصرف این ماده ادامه داده تا  هدف نهایی حاصل شود.

از طرفی به افراد با صورت های چرب و پرجوش توصیه می گردد ابتدا با متخصص طب سنتی مشورت کرده و بعد از آن شروع به استعمال این محصول کنند.

نکته بعدی این است که باید توجه داشت که از هر ماده ای که برای چاق شدن صورت استفاده می شود دارای مدت زمان مصرف مشخص بوده و همچنین با مصرف بیش از حد آن احتمال بروز چاقی بیش از اندازه در اعضای صورت بالا خواهد رفت.

 

نکات حین مصرف خراطین

عوارض احتمالی استفاده از روغن خراطین

 

به علاوه با توجه به این که این روغن داری مصرف خوراکی نیست و نمی توان انتظار داشت با خوردن آن نتیجه مطلوبی  بدست آید و چه بسا احتمال بروز مشکلاتی هم برای سلامتی افراد در این صورت بوجود خواهد آمد.

کلام پایانی

روغن خراطین از گونه ای کرم به نام ایزینفیتیدا به دست می آید. ماده ای به نام الانتئین در داخل بدن این حشره وجود دارد که باعث افزایش سایز اعضای بدن انسان می شود. از مهم ترین خواص و فواید روغن خراطین میتوان به حجم دهندگی به عضلات و اندام های مختلف بدن، از بین بردن چین و چروک پوست، درمان زود انزالی در آقایان، تقویت کننده مو و تسریع رشد عضلات در ورزشکاران اشاره نمود. اما مهمترین کاربرد این محصول، کمک به فرآیند حجم دهندگی اعضای صورت می باشد به این صورت که ماساژ دادن صورت با این روغن باعث بهبود خون رسانی و بیشتر شدن سوخت و ساز عضلات مورد نظر در صورت می گردد و می تواند در بلند مدت باعث چاق تر شدن صورت و گونه ها گردد. جهت تهیه محصولات حاوی روغن خراطین می توانید به وب سایت فارماکالا مراجعه نمایید.

 

در این بخش از مجله فارماکالا با ما همراه باشید با مطالبی راجع به خواص روغن خراطین

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *