تناسب اندام و تغذیه سالم, فارما مگ

بزرگ کردن سینه با رازیانه

بزرگ کردن سینه با رازیانه

همان طور که همه شما می دانید زیبایی اندام برای همه خانم ها بسیار مهم است. یکی از قسمت هایی که در تناسب اندام اهمیت دارد سینه ها می باشند و خیلی از زنان دائما به دنبال راه هایی برای بزرگ کردن سینه اند. معمولا در افراد مختلف بافت سینه متفاوت می باشد. بافت سینه در خانم ها به عوامل مختلفی مانند موارد ارثی، ورزش، تغیییرات هورمونی و حتی تغذیه بستگی دارد. ظاهرا تحقیقات نشان داده است که بعد از عامل ارث و تغییرات هورمونی بیشترین تاثیر بر روی بافت سینه خانم ها تغذیه می باشد یعنی موادی که افراد در وعده های غذایی خود می گنجایند. متاسفانه در برخی از خانم ها حتی بعد از سن بلوغ میزان رشد بافت سینه کم می باشد و سینه ها نمای زیبا و خوش فرمی برای فرد ندارند که سبب می شود تا فرد از این وضع ناراحت باشد و در پی راه حلی برای درمان کوچکی سینه آن باشد. برای این کار هم می توان از عمل های جراحی و پروتز استفاده کرد و هم می توان از ورزش و روش های گیاهی مانند رازیانه استفاده نمود که روش دوم هم ارزان تر است و هم عوارض جانبی کمتری دارد و ماندگار هم می باشد. در این مقاله می خواهیم شما را با روش بزرگ کردن سینه با رازیانه آشنا کنیم. پس حتما تا پایان مقاله ما را همراهی کنید.

بزرگ کردن سینه با عرق رازیانه

 

بزرگ شدن سینه

راه های بزرگ کردن سینه

 

رازیانه گیاهی است گرم و خشک که از دسته گیاهان چتری شکل است. خواص فوق العاده رازیانه برای بانوان باعث شده تا این گیاه بیشتر به عنوان دارویی برای بانوان شناخته شود؛ هرچند که این گیاه خواص مختلفی دارد. رازیانه ضد بلغم و ضد صفرا است و طبیبان طب سنتی از آن برای درمان افراد صفراوی و بلغمی استفاده می کنند.

یکی از مهمترین گیاهان دارویی برای بزرگ کردن سینه، رازیانه است. این گیاه به ویژه عرق رازیانه تاثیرات شگرفی در بزرگ کردن سینه دارد. در واقع استفاده از عرق رازیانه راهکاری خانگی برای این کار است. استفاده از عرق رازیانه باعث می شود تا سینه ها به مرور و در یک دوره زمانی بزرگ شوند. البته این به شرطی است که این عرق به صورت منظم مصرف شود تا تاثیرات آن پدیدار گردد. درمان های خانگی نه تنها ایمن هستند، بلکه برای بدن شما مفید هم می باشند.

در ویدئوی زیر روش بزرگ کردن سینه با رازیانه بیان میگردد.

 

روش های استفاده از رازیانه برای بزرگ شدن سینه

 

رازیانه بزرگ کردن سینه

نحوه استفاده از رازیانه برای بزرگ شدن سینه

 

ابتدا می توان هر روز یه قاشق از آن را به عنوان دم نوش دم کرد و نوشید.

در روش دوم می توان از آن به عنوان یک پماد استفاده کرد به این گونه که دو قاشق تخم گیاه رازیانه به همراه یک قاشق روغن کبد ماهی را با هم ترکیب کرده و داغ کرده و بعد از روغن صاف شده برای مالش سینه استفاده کرد، در هر روز دو بار. معمولا میزان مالش بین 10 تا 15 دقیقه می باشد. بعد از نیم ساعت می توان با آب نسبتا گرم سینه ها را شستشو داد.

اغلب بعد از دو ماه نتیجه داده و بافت سینه رشد می کند و سینه خوش فرم می شود. گیاه رازیانه سبب افزایش هورمون های زنانه در خانم ها می شود و همین امر سبب افزایش سایز سینه ها می گردد.

موارد منع مصرف رازیانه

با توجه به اینکه رازیانه قاعده آور است، مصرف آن در دوران قاعدگی و به ویژه دوران باردای به هیچ عنوان توصیه نمی شود.

گیاهان داروئی دیگر برای افزایش اندازه سینه

 

بزرگ کردن سینه با گیاهان دارویی

گیاهان دارویی برای افزایش سایز سینه

سیب زمینی جنگلی

چه به تنهایی و چه به صورت ترکیب با شنبلیله سبب افزایش پستان می شود سیب زمینی جنگلی که برای بزرگ کردن سینه زن موثر است علاوه بر این، غذاهای گیاهی نیز بافت پستان سالم را بهبود می بخشد.

ریشه قاصدک

یکی دیگر از روش‌ های بسیار مؤثر در رشد سلول‌ها و بافت‌های جدید سینه، نوشیدن چای ریشه‌ قاصدک یا کپسول‌های ۵۲۵ میلی گرم است که خوب است روزانه یک بار مصرف شود. شما با این درمان گیاهی نیز ظرف چند ماه شاهد نتیجه‌ موثر آن خواهید بود.

شنبلیله

این گیاه ماده ای به نام diosgenin دارد که این ماده قدرتمند سبب تحریک افزایش بافت پستان از طریق اثرات هورمونی می شود.

 

بزرگ کردن سینه

گیاهان دارویی برای بزرگ کردن سینه

 

نخل اره‌ ای

یکی از پر طرفدارترین گیاهان دارویی است که به خاطر مواد گیاهی مغذّی و اسید‌ های چرب موجود در آن، بافت سینه‌ ها را تحریک کرده و باعث بزرگ کردن سینه و بهبود ظاهر سینه‌ها شود. نخل ارّه‌ای، به صورت قرص، کپسول یا چای عرضه می‌شود. بانوان محترم می‌توانند ۲ یا ۳ فنجان چای نخل ارّه‌ای را روزانه به مدت چند ماه استفاده کنند. برای تعیین دوز حتماً با پزشک خود مشورت کنید.

روغن جوانه گندم

برای رشد سینه ها می توانید روغن جوانه گندم را به مدت ۱۰ دقیقه (در جهت عقربه های ساعت) روی سینه ها ماساژ دهید. این عمل باعث افزایش جریان خون در سینه ها شده و به اکسیژن رسانی و غذا رسانی بهتر برای سوخت و ساز موضع کمک میکند. روغن جوانه گندم، سرشار از ویتامین E است و استفاده از آن، از افتادگی سینه ها جلوگیری نموده و در دراز مدت آنها را سفت نگه می دارد. برای به دست آوردن نتیجه مطلوب به مدت یک ماه، ۲ تا ۳۳ بار در روز این ماساژ را انجام دهید.

 

روغن گندم بزرگ کردن سینه

جوانه گندم برای بزرگ کردن سینه

 

استفاده از ماسک پیاز برای بزرگ کردن سینه

آب پیاز را بگیرید و مقداری عسل و زردچوبه به آن اضافه کرده روی سینه ماساژ دهید، این کار باعث افزایش سایز سینه شده و سینه ها را تقویت می کند، قبل از خواب این ماسک را روی سینه اعمال کنید و صبح روز بعد آن را بشویید.

بروکلی و اسفناج برای حجم دهی به سینه

به طور کلی مصرف سبزیجات سبز برای بدن بسیار مفید است، بروکلی و اسفناج از جمله سبزیجات مهم در این زمینه هستند که سرشار از فیتواستروژن هستند و می توانند باعث تحریک بافت پستان شوند، این گیاهان کلیت ظاهری را هم زیباتر می سازند.

سویا و تاثیر فراوانش روی حجم سینه

سویا می تواند سایز پستان را افزایش دهد، هورمون فیتواستروژن که در سویا وجود دارد برای بزرگ کردن سینه کاربرد دارد و می تواند با از بین بردن رادیکال های آزاد از سرطان هم پیشگیری کند، با افزایش میزان سویا در رژیم غذایی می توانید به افزایش سایز سینه کمک کنید، البته مصرف بیش از حد آن برای آقایان مفید نیست.

 

بزرگ کردن سینه با سویا

افزایش حجم سینه با سویا

 

تاثیر آجیل در سایز سینه

آجیل های مختلف چربی های اشباع نشده و به طور کلی چربی های مفیدی در خود دارند که می توانند بافت سینه را بهبود بخشند و سایز آن را افزایش دهند، گردو و بادام زمینی از جمله بهترین آجیل های کمک کننده برای افزایش حجم پستان هستند.

کلام پایانی

به عنوان نکته پایانی باز هم می گوییم که روش های سنتی معمولا زمان بر هستند و در صورت تمایل به استفاده از این روش ها باید کمی صبور باشید و انتظار معجزه یک شبه از این روش ها را نداشته باشید. اما یادتان باشد این روش ها بسیار امن هستند و عارضه جانبی ندارند. همچنین از نظر هزینه بسیار مقرون به صرفه می باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *